URUCHOMIENIE PLATFORMY B2B

ODŚWIEŻONA WITRYNA FIRMOWA

15.01.2014

Z początkiem 2014 roku została uruchomiona internetowa platforma B2B.
»czytaj więcej o B2B (wikipedia)«

Uruchomienie tej formy współpracy, to oddanie w ręce naszych klientów narzędzia, które skutecznie usprawnia i w znacznym stopniu ułatwia kontrolę nad całym łańcuchem zdarzeń, poczynając od złożenia zamówienia, aż do jego realizacji, na każdym etapie jego stadium.
Olbrzymie możliwości B2B to przede wszystkim:
– dostęp on-line do całej oferty wraz ze stanami i aktualnymi cenami,
– wgląd do spersonalizowanej oferty za pośrednictwem przeglądarki internetowej,
– możliwość składania zamówień on-line, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
– łatwe śledzenie stanu realizacji zamówień,
– dostęp do historii zamówień, faktur, należności, listów przewozowych oraz statystyk
– wygodny kanał przyjmowania zapytań od kontrahentów i składania im ofert.
– dostęp do XML, czyli możliwość pobrania aktualnej oferty; zdjęć, opisów, cen
– możliwość udostępniania kontrahentom dodatkowych dokumentów, np. skany umów, itp.
– możliwość składania zgłoszeń reklamacyjnych i stałego śledzenia stanu ich realizacji,
– bieżący monitoring zleceń serwisowych i produkcyjnych związanych z danym kontrahentem